0

Svar och fråga

Jag har fått många kommentarer om att jag kopierar från en annan novellblogg. Detta är falskt, jag skulle aldrig ta någons arbete som de har jobbat hårt med, ( tack till dem som sagt till mig när folk har tagit mina kapitel) Jag får inspiration från vissa böcker, låtar, och serier men då står det alltid i slutet av kapitlet att jag tagit inspiration där ifrån.

På en roligare ton, jag har börjat skriva på nästa kapitel och jag kommer försöka skriva klart de imorgon då jag är barnvakt idag.

Vad tycker ni om novellen såhär långt? Kom gärna med åsikter eller tankar ni har kring novellen, jag älskar sånt!

Jag ser också och känner igen folk som kommentarer hela tiden och extra stort tack till er!!




     Namn:
      Kom ihåg mig?
     E-postadress: (publiceras ej)
     
     URL/Bloggadress:
     
     Kommentar:
     
     
RSS 2.0