1

FÅ EN KARAKTÄR I NOVELLEN

Eftersom jag har så mycket i skolan använder jag alltid en klass i skolan som heter skrivande för att skriva ett kapitel för det är valfritt. Men vår lärare gick lite wild and crazy och gav oss en riktig uppgift, så här sitter jag med ingen tid what so ever på grund av tusen läxor och prov. Skall dock försöka finna tid att skriva klart.
Men jag har även prestationsångest eftersom jag för första gången fick kritik för förra kapitel (vilket jag gillar! Alltid bra.) men I wanna prove you wrong. Haha!

Men det jag skulle vilja av er nu är att ni blir delaktiga! Och vad är bättre än att faktiskt vara I novellen?
Jag vill att just DU, mejlar mig med svar på dessa frågor för att få en chans att vara med. Jag kommer välja 1-2 personer som kommer få en plats i novellen.

1. Beskriv dig själv, ålder, hobby, personlighet ni vet basic.
2. Berätta någonting som är typiskt dig!
3. Hur länge har ni läst på bloggen? Sedan all yours eller är ni nya? (Det är inte en självklar bonus att vart med från början även fast jag uppskattar det?
4. Hur tror du att novellen kommer fortsätta? Vad är dina tankar? (En funderare)

Eftersom tvåan kan vara lite svår att förstå skriver jag hur jag skulle svarat på den här:
Jag är som början av jessie j's låt: nobody's perfect. I allt för pinsamma, nervösa, tysta stunder är det min röst som hörs. Jag har alltid en tedens att skämma ut mig själv och svarar på det mesta med en sarkastiskt skämt eller citat från en film, bok, videoklipp osv. Jag vet inte när jag skall sluta prata och därav är min humor oerhört torr.

Hahhaha! Så ungefär!
Mejla era svar till: [email protected]




    Postat av: Romina

Känner mig lite efter men ska man maila på: [email protected]?

Svar: du ska maila till [email protected] :)
jadensmithtime.blogg.se


      Datum: 2012-10-16 Tid: 19:46:44


     Namn:
      Kom ihåg mig?
     E-postadress: (publiceras ej)
     
     URL/Bloggadress:
     
     Kommentar:
     
     
RSS 2.0