2

Last Chapter

Sitter här och försöker skriva den sista delen av All Yours.
Jag vill få ett perfekt slut men jag vill ändå inte att berättelsen skall ta slut, kan det verkligen vara såhär svårt att avsluta en berättelse? Helt sjukt!
Det kommer i alla fall bli den sista delen + epilog. Jag tror inte jag hinner skriva klar den ikväll, men så snart som möjligt.
Jag vill tacka alla er som vart med från början, och alla som kommit in en bit på väg. Love you all.



    Postat av: Louisa

Tack själv , för att du skrivit en sån underbar berättelse som man inte kan få nog av! Jag vill inte heller att den ska ta slut ,kommer sitta och gråta när jag läser sista delen för jag lovar att du kommer få till den perfekt! all kärlek till dig! :D


      Datum: 2012-06-03 Tid: 19:43:38


    Postat av: zeyneb

Nej jag vill inte att den tar slut!! :(

Men du ska ju påbörja en ny roman/novell?

Men tack så mycket för en hääärlig novell/roman, den är verkligen bääääst!! Snälla kan du skriva det sista kapitlet liiite extra långt och typ publicera det imorn! Om det går bra <3


      Datum: 2012-06-03 Tid: 21:15:50


     Namn:
      Kom ihåg mig?
     E-postadress: (publiceras ej)
     
     URL/Bloggadress:
     
     Kommentar:
     
     
RSS 2.0