4

Hej fina ni!

Hoppas ni har haft ett riktigt bra lov, och en bra start på året.
Jag håller på att skriva ett kapitel åt er nu.

Jag undrar bara om det är något speciellt ni vill ha med i de nya kapitlerna?
Det är ungefär tjugo kapitel kvar!




    Postat av: Zeyneb

jag suger på sånt här, men typ att de träffas av en slump, asså belle och jaden..

HAHA


      Datum: 2012-02-02 Tid: 23:33:10


    Postat av: Aläääx

Jag vet att novellen handlar om Jaden och Belle, men kan det inte handla lite mer om Moises och Nathalie också? :')


      Datum: 2012-02-03 Tid: 17:05:17


    Postat av: Ellen

Kanske typ att jaden och belle tycker att det inte kommer funka att ha ett förhållande när man bor på andra sidan jorden så blir typ jaden tillsammans med Madison eller nått sånt och att Belle och Alexander också börjar träffas så frågar massa intervjuare jaden om han och madison och han och Belle ;) <3

Men såklart vill jag att det ska sluta med att Belle och jaden blir tillsammans igen <3


      Datum: 2012-02-03 Tid: 20:22:56 URL: http://ellenlindgrenn.blogg.se/


    Postat av: Jasmin

Typ att det blir sommar och Belle åker till USA (LA)på semester. och en av hennes vänner kommer ha sin födelsedags fest. och Belle vet inte om att hennes kompis känner Jaden,Madison,Moises och dom.Och sen när festen börjar då ser hon Jaden och han ser henne.Dom båda kollar på varandra & blir fett glada men sen kommer Madison och förstör allt. + vill att Mateo har en flickvän som heter Jasmin ^^ och hon typ hatar Madison och blir vän med Belle :D nånting sånt.. :)


      Datum: 2012-02-16 Tid: 21:51:32


     Namn:
      Kom ihåg mig?
     E-postadress: (publiceras ej)
     
     URL/Bloggadress:
     
     Kommentar:
     
     
RSS 2.0