1

Svar på frågor

Vilken linje går du på gymnasiet och vad gillar du att göra på fritiden?

Jag går en linje som heter humanistiska. Helt ärligt, på fritiden sitter jag och läser fanfictions. (haha-no lifer I know) eller så umgås jag med mina vänner.

 

Vill veta mer om Aiden och Emmet :)) Vad handlar det om lixom :)))

Jag förstår det! Jag vill inte spoila allting och jag vet att jag bara gett ut lite ledtrådar här och där. Men, allting kommer att förklaras så småningom!

 

Kan du typ i varje kapitel skriva vad som har hänt innan. Att du typ tar sista stycket av delen innan och sätter in i det nya kapitelts början gör iblan glömmer man bort vart man sluta!:) vart bor du?:)))


Ja men absolut! Det gjorde jag alltid på All yours och självklart skall jag börja med det igen. Toppen att du säger till!

Jag bor i Göteborg. Goa härliga Göteborg!

 

Jag fattar inte riktigt vad Jaden och Felicite har för relation till varandra, varför är hon så viktig eller vad man ska säga :P


Ja, Jaden och Felicite. Precis som Aiden och Emmett har jag bara gett ut lite information om varför de är vänner. Och med risk för spoilers vill jag inte förklara allt för grundligt.

Men allting hänger liksom ihop. Aiden, Emmett, Jaden och Felicite. (Några av er har säkert listat ut det redan men)

Jag gillar när man läser, man fattar inte rikitigt allting i början. Men sedan, så knyts säcken ihop och allting makes sense. :)


Du hade 50 kapitel i All yours, kommer du ha lika många i denna?


Det är idén ja, om ni orkar med så många kapitel dvs.

Hur många läsare har du?


Vid varje nytt kapitel har jag ungefär 150 unika läsare, men fler sidvisningar så klart! Men jag har hellre få som gillar den och är engagerade än massa som inte bryr sig  egentligen.

 

Vet alla dina vänner om att du skriver?


Alla mina vänner vet att jag gillar att skriva. Hela min familj vet att jag skriver en novell på en hemsida, men endast min bästa vän har länken till denna sidan och läser och hjälper mig med den då och då.

Jag är väldigt blyg när det kommer till mitt skrivande. Jag håller på att skriva en berättelse nu som jag inte låter någon läsa som jag kommer vilja arbeta och jobba på och kanske någon gång skicka in till ett bolag.

 

Tack för alla frågor! Era frågor är alltid välkomna även fast de inte är frågestund :)

 

 

 




    Postat av: bestie

bäst !


      Datum: 2013-01-08 Tid: 21:37:26


     Namn:
      Kom ihåg mig?
     E-postadress: (publiceras ej)
     
     URL/Bloggadress:
     
     Kommentar:
     
     
RSS 2.0