4

Kapitel 9 - My girlfriend del 1

''Låt mig göra det mindre smärtsamt för dig’’ sa Justin och drog mig längre bak i planet. ’‘Träffa min nya koreograf’’ sa han och gjort tada med sina händer. All luft i rummet tog snabbt slut och jag stirrade förvånat och stumt på den nya dansaren.
''Belle?’’


Belles perspektiv
Jag älskade leendet jag såg på Jadens ansikte när han kom på att vi skulle spendera flera veckor tillsammans. Han satte sig ner i sätet bredvid och tittade på mig. ’‘Trodde du hade lämnat mig’’ sa han och gjorde en ledsen min. ’’Du blir inte av med mig så lätt’’ sa jag , lutade mig fram och kysste honom. Hela planet stämde in i ett: awwwww och vi tittade  upp och såg att alla tittade åt vårt håll. Mina kinder hettades till men Jaden tog min hand och tittade mig i ögonen. ’‘Jag skulle kunna leva i den här stunden för evigt’’. Ännu en gång hörde vi ett: awwww. Vi började skratta. ’‘Okej, guys. Ni kan sluta nu’’ sa Jaden. Jag la mitt huvud på Jadens axel och kände mig som hemma.

Jag vaknade till någon timma senare och märkte att hela planet sov. Jag hade somnat på Jadens axel så jag satte mig upp och sträckte på mig. Jag tog upp min mobil och gick in på twitter. Jag sneglade på Jaden och gick sedan in på hans sida och läste hans tweet: About to hit the road with @JustinBieber and @OfficialWillow. You better cheer me up, this is going to be #Boring. Ovanför fanns en ny tweetbild och jag klickade på den. Jag såg en bild på mig och Jaden där jag låg och sov på hans axel med texten: I could lay like this forever. Jag fick ett rus igenom hela min kropp. Jag hade aldrig kännt såhär innan. Jag kysste honom mjukt på pannan. Han var så vacker även när han sov. Jag kunde inte hjälpa mig själv utan var tvungen att titta igenom kommentarerna som han fått.

’‘Who’s that? better hope it’s not you gf. Cause your mine’’
Jag skakade på huvudet samtidigt som jag kände en klump i min mage. Men fortsatte läsa:
’‘You look so cute. She’s lucky’’.
Det visste jag att jag var. Folk drömmer om att göra det jag har fått möjligheten till. Jaden vred på sig och jag lade snabbt ner min mobil igen. Han öppnade ögonen och tittade på mig. ’‘puh, trodde att jag hade drömt alltihop. Tur för mig’’ sa han lättat.

Alla i flygplanet började långsamt vakna inför landning och innan vi visste ordet av var vi i London. Jag har vart här en gång förut med var nog mest entusiastisk av alla. När vi kom ut ur flygplatsen möttes vi har blixtar och massa fans.
’’VI ÄLSKAR DIG JUSTIN’’ skrek dom och Justin skrek tillbaka ''älskar er med!!’’ skriket blev ännu högre. Justin hoppade in i sin bil med Kenny, Pattie och Scooter. Jag, Willow och Jaden hoppade in i bilen bakom. Fotograferna slutade ta kort på Justin och började följa efter oss. ’’Är det din flickvän, Jaden?’’ skrek dom.
Jaden och Willow puttade in mig i bilen och stängde dörren efter sig. De slutade inte ta kort när vi satt i bilen men jag satt skymt bakom sätet. Jaden fattade jag i min hand och jag fick en stöt igenom hela kroppen när han tittade på mig. ’‘min flickvän’’ viskade han i mitt öra och jag log. Jaden Smiths flickvän, ingen dålig titel.



    Postat av: BÄSTY

du är så jäkla bra på att skriva ,bästy =)


      Datum: 2011-09-27 Tid: 17:52:10 URL: http://nikkistyle.sabismode.se


    Postat av: Ellen

Älskar sjukt mycket ! <3


      Datum: 2011-09-27 Tid: 19:26:08 URL: http://ellenlindgrenn.blogg.se/


    Postat av: Elice

Ganska kort kapitel, när kmr nästa del?


      Datum: 2011-09-27 Tid: 19:59:17


    Postat av: DDFG

ÄR DETTA SANT ?


      Datum: 2012-05-29 Tid: 10:34:48


     Namn:
      Kom ihåg mig?
     E-postadress: (publiceras ej)
     
     URL/Bloggadress:
     
     Kommentar:
     
     
RSS 2.0