3

Kapitel 10 - My girlfriend del 2

De slutade inte ta kort när vi satt i bilen men jag satt skymt bakom sätet. Jaden fattade jag i min hand och jag fick en stöt igenom hela kroppen när han tittade på mig. ’‘min flickvän’’ viskade han i mitt öra och jag log. Jaden Smiths flickvän, ingen dålig titel.

Madisons perspektiv
Jag vaknade upp i London efter en sen kväll ute, gick ner till hotellets restaurang för frukost. Jag satte mig ner vid bordet och hällde upp juice till mig själv. Solen lyste in i rummet och gjorde det varmt. För London var det en varm dag och jag undrade vad jag skulle hitta på idag. Servitören kom med min engelska frukost och min tidning. Jag tog en tugga av min smörgås men distraherades av tidningens första sida.
Jaden Smith och hans nya flickvän anländer i London
Jag bläddrade fram till sidan 4 där artikeln var.
Igår anlände Justin Bieber och hans crew till London för att börja sin turné. Med dom kom också Jaden och Willow Smith. Förvånansvärt kom även Jadens nya flickvän som ryktas vara den nya koreografen. Vad ska Madison säga när hon får reda på att sina prins har hittat en annan prinsessa?
Jag tog upp min mobil och skickade iväg ett sms till Jaden.

Jadens perspektiv
''Jaden, hur kan du vara så oansvarig?’’ sa min mamma som hade kommit till hotellet direkt när hon hade sett tidningen. Jag satte mig ner på sängkanten. Jag hade faktiskt inte tänkt alls, det är sant som dom säger att kärleken gör dig dum och blind. ’‘Har du ens pratat med Madison?’’ Jag såg förvånat på min mamma. ’‘Mamma, det var aldrig något mellan mig och Madison’’. Samtidigt som jag pratade om henne lät min mobil. Jag tog upp den och läste Madison på skärmen. Min mamma tittade över axeln på mig och såg vad jag såg. ’‘Det kanske det var’’ sa hon och lämnade mig ensam i rummet. Jag öppnade smset.

Jag tror vi måste prata. När kan du ses? Madison

Jag visste vad jag var tvungen att göra. Jag kunde inte undvika henne för evigt.

Det lilla cafét vid London Eye om en kvart

Svarade jag och reste mig upp ur sängen. Jag drog på mig mina svarta jeans med ett rött bälte, en svart tröja och min keps. Tog hotellnyckeln och gick emot min taxi.


Det var längesedan jag träffade Madison och jag kände ett pirr i magen. Jag var orolig på hur hon skulle reagera emot Belle. Jag hatar att erkänna det för mig själv men vi hade alltid haft någonting emellan oss, något jag var rädd att förstöra. När jag kom fram till cafét satt hon redan på samma bås vi hade suttit förra gången vi var här. Jag satte mig ner. ’‘Jag beställde en varm oboy till dig’’ sa hon. ’‘Med extra marsmallows’’ tillade hon och blinkade åt mig. Jag skrattade. Fortfarande samma Madison som visste precis hur jag ville ha mina drycker. Jag smakade på oboyen som smakade lika bra som förra gången. Det la sig en pinsam tystnad som Madison sedan bröt. ’‘Jag såg tidningen’’. Jag visste inte vad jag skulle säga utan bara tittade ut igenom fönstret. ’‘Hon är vacker, Belle.’’ fortsatte hon. Jag tittade på henne, hon var också vacker idag. Inte på samma sätt som Belle, men fortfarande vacker. ’‘Det var aldrig meningen att det skulle komma ut på det här sättet’’ erkände jag. ’‘Jag skulle berätta för dig’’. Hon log mot mig vilket förvånade mig. ’‘Jag är inte här för att döma dig’’. Min mobil vibrerade och jag tog upp den.

Jag trodde vi skulle mötas på mitt hotellrum kl 11. Belle

Jag tittade på klockan som visade 11.20. Jag svor lågt för mig själv. Jag visste inte hur jag skulle förklara för Belle vart jag vart och inte heller för Madison vart jag skulle gå. Jag tittade på henne. ’’Gå’’ sa hon med en mjuk stämma och jag lutade mig fram och kysste hennes panna. ’‘Jag hör av mig’’ sa jag och hon nickade.

Jag sprang upp till Belles hotellrum och knackade på hennes dörr andfått. Hon öppnade dörren och log mot mig. Hon hade på sig tighta jeans som fick hennes ben att se otroliga ut. Jag satte mina händer runt hennes ansikte och kysste henne. Gick samtidigt in i rummet och smällde igen dörren med foten efter mig. Jag välte ner henne på sängen så jag log över henne och tittade in i hennes vackra ögon. Hennes intensiva blick såg rakt på mig och jag kände hela min kropp hettas upp. Hon välte över mig och la sig på mig med samma intensiva blick. Kyssarna blev mer och mer passionerade. Hon drog sin hand upp innanför min tröja och över magen. Vi välte över ännu en gång och denna gången drog jag av mig tröjan samtidigt. Vi tittade på varandra och jag var hypnotiserad av den otroligt sexiga tjejen framför mig. Jag kysste henne igen och lät min tunga smaka på hennes medan jag lät min hand glida över hennes mage och placeras på hennes bröst. Hennes andetag blev tyngre samtidigt som jag försökte få av henne tröjan. Jag kysste henne ner längst nacken och kände hur det gav henne gåshud. Jag undrade vad som skulle hända, om det var dags nu. Hon lade sin hand runt min midja och drog mig närmare.

Belles perspektiv
Jag kände hans läppar kyssa mig ner längst halsen och de gav mig gåsgud. Jag la min hand runt hans midja och tryckte honom närmare. Samtidigt som vi låg och kysste passionerat öppnades dörren och där stod ingen mindre än Justin. Jag ryckte åt mig täcket och la det över mig och Jaden gjorde detsamma. Justin stod vid dörren förvånad vad han hade öppnat dörren till. Han mumlade förlåt, smällde sedan igen dörren och stack.



    Postat av: Minnah

Meeeer!!!


      Datum: 2011-09-28 Tid: 16:37:01


    Postat av: lykke

Den där "THE START OF SOMETHING NEW - EPISODE 1" har väll inget samband med den här novellen va?


      Datum: 2011-09-28 Tid: 17:13:33


    Postat av: Anonym

jättebra novell!

men tycker bara det är lite konstigt att dom skulle ligga med varandra, eller inte konstigt men asså han är väl typ bara 13 år..?


      Datum: 2011-10-01 Tid: 21:14:22


     Namn:
      Kom ihåg mig?
     E-postadress: (publiceras ej)
     
     URL/Bloggadress:
     
     Kommentar:
     
     
RSS 2.0