8

FRÅGOR TILL ER LÄSARE

Tack för era fina kommentarer på förra kapitlet.
Jag får jullov imorgon och hoppas på att hinna skriva flera kapitel detta lov.

Jo, jag tänkte fråga er en sak och ingen kan leta upp er på grund av denna information.
Det är bara en fråga och de som känner att det är obehagligt att svara behöver inte.

1. Vart i vårt land bor ni?
(Själv bor jag i en håla utanför Göteborg)

2. Känner ni att ni kan relatera till denna historien på något sätt, i så fall hur?

3. Vad tycker ni är lite sämre med novellen? Sättet jag skriver? orealistiskt?
(Denna frågan skulle jag verkligen vilja att ni svarar på så jag kan förbättra mig)

4. Vad vill ni hinna med att göra innan ni dör?

Nedanför ser ni lite av de jag vill hinna med.





    Postat av: Hanna

1. en håla utanför sthlm

2. Ja, vissta kan man vell reletera till den. Asså med falska människor och så. (asså jag menar madison då)

3. Det sämmsta är inte novellen, utan att det inte kommer ut kapitel så jätte ofta, haha man vill ju ha hela tiden, för den är så bra!

4. Mycket, men blandannat simma med delfiner och jobba med musik på något sätt.

:D


      Datum: 2011-12-20 Tid: 16:52:48 URL: http://musicswag.blogg.se/


    Postat av: Zeyneb

1. nacka kommun i stockholm ;)

2. -

3. Jag håller med Hanna man vill bara läsa HELA TIDEN, och tröttnar inte!

4. Kiss in the sand, träffa Justin och jaden / deras familj, OCH MYCKET MER <3


      Datum: 2011-12-20 Tid: 18:19:28


    Postat av: agnes

1. snobbförorten Nacka

2.jag kan relatera eftersom jag oxå har avrit så 7kt kär... och fått mitt hjärta krossat

3. förändra inte. det kanske inte är jätteverkligt men det är ju en novell, right?

4. kyssas under eiffeltornet, kyssas i spöregn (haha) och hoppa fallskärm


      Datum: 2011-12-20 Tid: 18:34:41 URL: http://happyandlove.blogg.se/


    Postat av: Hanna

1. Skåne

2. Njaa kanske men lite overkligt att en normal tjej från Sverige skulle bli ihop med Jaden hehe

3. Asså de är ju 13 så lite konstigt om de går ÄNNU längre än att kyssas intensivt om man säger så haha men som de andra säger så kan det kanske bli lite bättre uppdatering!!

4. Mycket!!! :D


      Datum: 2011-12-20 Tid: 19:41:59


    Postat av: Saga

1. Karlstad

2. -

3. HÅLLER MED DOM SOM ÄR LÄNGST UPP!! :)

4. Träffa Jaden och Justin. Sen vill jag hoppa bungy jump och gifta mig på en strand!


      Datum: 2011-12-21 Tid: 10:34:15 URL: http://sagasmith.blogg.se/


    Postat av: Ellen

1. Uppsala

2. Asså det är ju inte direkt något som har hänt mig eller så men jag kan ju tänka mig typ hur det skulle vara.

3. Novellen behöver du inte ändra något på men kanske mer uppdatering som dom andra också tyckte. :)

4. Träffa Justin, Selena & Jaden. Tävla i VM i gymnastik. Resa till hawaii och frankrike(har redan varit i frankrike men inte vill åka med min man när jag är stor). Kyss på toppen av eiffeltornet, och så vill jag lära mig surfa :D ♥ Haha och mycket mer !


      Datum: 2011-12-21 Tid: 14:51:33 URL: http://selenagoomezz.blogg.se/


    Postat av: elsa

1.sodermalm i stockholm

2. nej, men den e fortfarande bra

3.kanske att deras forhallande e sa seriost

4. INGEN ANING! kanske simma med hajar...

(forlat sitter pa ett internet cafe i ett annat land)


      Datum: 2011-12-22 Tid: 12:44:22


    Postat av: Louisa

1. Nyköping, i sörmland.

2. Nej inte på så sätt men jag kan tänka mig hur det skulle vara.

3. Jag tycker inte du behöver ändra något, du är väldigt duktig på att skriva.

4. Att åka på ett livs äventyr , tex till Afrika eller så.


      Datum: 2011-12-25 Tid: 17:40:31


     Namn:
      Kom ihåg mig?
     E-postadress: (publiceras ej)
     
     URL/Bloggadress:
     
     Kommentar:
     
     
RSS 2.0