1

Svar på kapitel 12

Hoppas ni har haft en bra vecka och att skolan inte är för besvärlig!

Jag vill göra något nytt med novellen och jag gillar inte riktigt att man ska veta precis hur allting kommer att gå, därför har jag lämnar rätt mycket öppet än så länge och inte liksom "löst" allting med en gång.

Novellen startade med att Jaden och Alex ogillade varandra och de måste man komma ihåg när man skriver.

Jag har försökt att få i mer humor i den här novellen än min gamla, vet inte om ni märkt det?

Om någon tycker att jag krossade en linje när jag gjorde Emmett gay så ber jag om förlåtelse, men jag vill som sagt göra något nytt. För jag personligen har inga problem med att man gillar en person av samma kön, för kärlek är kärlek i mina ögon, det spelar ingen roll om det är två personer av samma kön. Och nej jag kommer inte göra Emmett till den ultimata gay personen som går på manikyr och har pipig röst eller hur nu man tror att sånna personer är. Emmett är fortfarande den muskulösa killen, med mörk manlig röst och det underbart härligt blonda håret! Haha!

Detta blev längre än jag trodde men ville bara säga detta.

Frågor är alltid välkomna precis som feedback. Tack bebz




    Postat av: anonym

hur ofta uppdaterar du ungefär? :) xx

Svar: Minst varje vecka, beroende på hur mycket jag har i skolan och hur mycket tid jag kan lägga på att skriva. Men det kommer minst ett kapitel i veckan, oftast på tis eller onsdag. :) xx
jadensmithtime.blogg.se


      Datum: 2012-11-25 Tid: 09:57:43


     Namn:
      Kom ihåg mig?
     E-postadress: (publiceras ej)
     
     URL/Bloggadress:
     
     Kommentar:
     
     
RSS 2.0