5

Hej på er :)

först och främst, tack för alla fina kommentarer ni ger till varje kapitel. Kärlek till er!

Jag har en fråga, för det är ju inte så många kapitel kvar nu.
12 st kvar ungefär! Jätte lite när man tänker efter!

Men vilket kapitel är eran favorit? Skulle uppskatta att så många som möjligt svarade.
För då kan jag avgöra och se vilken stil jag skall ha på de sista så det blir bäst för alla.

Vill även slänga in ett Grattis till Justin Drew Bieber som fyller år idag! 18 år! Grattis


Mysig bild på mina favorit pojkar!



    Postat av: Zeyneb

jag har ingen aning asså alla kapitel är underbarar men jag tror att jag gillar mest kapitel.. Ehh vad heter det,men asså nyårs kapitlet när det var nyår hahaha LOL


      Datum: 2012-03-02 Tid: 13:20:39


    Postat av: Zeyneb

kapitel 29 ;) <3


      Datum: 2012-03-02 Tid: 13:22:06


    Postat av: Anonym

Det går inte att välja ett favorit kapitel, hela storyn är så bra! Jag blir ledsen när jag tänker på att det bara är typ 12 kapitel kvar :( jag vill aldrig att den här novellen ska ta slut!!!


      Datum: 2012-03-02 Tid: 17:44:05


    Postat av: Lousia

Kapitel 2/3 när Jaden och Bell träffas tror jag men alla är ju så sjukt underbara! Vill inte att det ska ta slut! Blir ledsen nu när det bara är 12 kapitel kvar :(


      Datum: 2012-03-03 Tid: 16:48:53


    Postat av: Ellen

Har faktiskt ingen aning ! Älskar alla !!! ♥


      Datum: 2012-03-04 Tid: 18:43:20 URL: http://ellenlindgrenn.blogg.se/


     Namn:
      Kom ihåg mig?
     E-postadress: (publiceras ej)
     
     URL/Bloggadress:
     
     Kommentar:
     
     
RSS 2.0