4

En fråga som kräver svaaaar

Jag vill att ni alla tar en minut av eran tid, läser frågan och svarar snabbt.

Gillar ni att läsa om Aiden och Emmett? Eller tycker ni att det är dåligt att det är två kärlekshistorier på samma gång?



(Jag har blivit sjuk igen. Jag vet, seriöst? Haha. Men så är det. Legat hemma med feber hela veckan och jag är helt slut. Jag har försökt att skriva men mitt huvud är så tungt. Jag vill hellre vänta och skriva något bra än något dåligt när jag är sjuk. Hoppas ni förstår!)




    Postat av: Celebnovell (Romina)

Jag tycker det faktiskt är spännande att läsa om dom två ;D


      Datum: 2013-01-17 Tid: 17:35:39 URL: http://celebnovell.blogg.se


    Postat av: anonym

asså jag tkr det är ganska kul att läsa om dem, men det mst hända mer lixom. det känns lite segt just nu, sen vill jag samtidigt veta vad som ska hända mellan jaden å alex, för de e ju allt det här med felicite. jag fattar nte riktigt hur allt hänger ihop än. <3


      Datum: 2013-01-17 Tid: 19:37:20


    Postat av: zeynep

när kmr nästa kapitel?


      Datum: 2013-01-25 Tid: 17:45:54


    Postat av: Anonym

det är kul och spännande att läsa om dom 2 :)


      Datum: 2013-01-26 Tid: 13:05:34


     Namn:
      Kom ihåg mig?
     E-postadress: (publiceras ej)
     
     URL/Bloggadress:
     
     Kommentar:
     
     
RSS 2.0