4

Kapitel 13, where are you?

Jag har skrivit kapitel 13, men den är i mitt block som just nu ligger i skolan, och jag sitter på tåget därifrån, vilket betyder att det inte kommer upp ett kapitel idag utan imorgon. Jag har tisdag onsdag som liksom kapitel uppdateringsdagar men tyvärr kommer den inte komma ut förrän imorgon.

I den kommande kapitlet kommer de pratas om felicite, Emmett och så kommer en annan vinnare från tävlingen att välkomnas, endast kort dock.

Men jag tänkte så här, jag vill veta hur ni tror att historian om felicite är. Vem är hon? Varför är Jaden så hemlighetsfull? Och vad har allt med Aiden att göra?
Den som skriver något som liknar den historian jag har skrivit kan få ett litet pris kanske? Länkning? En karaktär i novellen? Eller annat. Så gissa på helt enkelt :)




    Postat av: anonym

Kmr kapitel 13 idag? :)


      Datum: 2012-11-28 Tid: 19:43:54


    Postat av: Emma :)

längtar till nästa kapiiiiiteeell!!! :)) xx


      Datum: 2012-11-28 Tid: 21:30:18


    Postat av: Liz

Aiden å emmet kanske har haft ngn relation ;)) Nämen, Emmet vet nog ngt som Aiden har gjort som är olagligt elr nåt. Och felicite har jag ingen aning om, längtar till nästa kapitel så att vi får se :))


      Datum: 2012-11-28 Tid: 21:33:02


    Postat av: Zeynep

Skulle nte kapitel 13 komma igår? :(((((


      Datum: 2012-11-29 Tid: 14:57:57


     Namn:
      Kom ihåg mig?
     E-postadress: (publiceras ej)
     
     URL/Bloggadress:
     
     Kommentar:
     
     
RSS 2.0