8

This is my confessional - Pen and paper.

Hejsan! Har ni lika fint väder som jag har? Strålande sol och sjukt varmt.
Jag tänkte bara förklara lite. För det första mitt internet har sitt eget liv och har vilat i en vecka nu.

För det andra som ni säkert vet så sa jag att jag skulle göra 50 kapitel. Vi är på 47 just nu och 48 kommer upp snart. Jag kommer minst skriva 50 st kapitel, så ni har några kvar att se fram emot. Sedan har jag planerat lite för en ny, som jag hoppas att ni stannar kvar till. Mer om den novellen kommer upp senare.

Förra kapitlet handlade om Belles pappa som åkte in på sjukhus. Man kan säga att det är en del jag ville skriva av mig. Då det hände min pappa för exakt ett år sedan.

Sedan vill jag bara säga ett stort tack för er som har stannat igenom hela novellen trots kass uppdatering ibland. Jag är inte den bästa på att skriva men det är mitt stora intresse, och jag vågar inte dela med mig med mina skrifter till någon annan en er. Inte ens min familj har läst mina berättelser. SÅ tack för allt stöd.





    Postat av: Ellen

Vill inte att den här ska ta slut ;)

Bra att du gör en ny sen ! Du skriver så j*kla bra !♥


      Datum: 2012-05-22 Tid: 19:51:04 URL: http://ellenlindgrenn.blogg.se/


    Postat av: Hanna

det är helt klart värt väntan!


      Datum: 2012-05-22 Tid: 23:01:16 URL: http://fineteen.blogg.se/


    Postat av: Ellen

Förresten, tro inte att du inte kan skriva !! Du är verkligen grym, det är som att läsa en känd bok. Du skriver så att man kan få en bild av det när man läser med detaljer och så, men ändå inte för mycket detaljer. Och du kan verkligen göra så personerna får sina egna personligheter eller vad man ska säga ;)

Jag lovar att om du ger dig in på skrivandet och tror på dig själv, skulle du kunna få en världskänd bok. Det är inget jag bara säger, du har verkligen talang till det och du är ju fortfarande ung och skriver såhär bra. Du har många år på dig, och om du satsar på det tror jag verkligen du kommer lyckas !! Var inte blyg, utan skriv skriv skriv ! :D

Jag kommer va den första som köper din bok ;) ♥♥


      Datum: 2012-05-23 Tid: 15:29:04 URL: http://ellenlindgrenn.blogg.se/


    Postat av: LiBelle

Du är super duktig på att skriva! Jag längtar till nästa kapitel och nästa novell :) Om du kommer göra en bok så kommer jag självklart att köpa den! <3


      Datum: 2012-05-23 Tid: 18:43:49


    Postat av: Hanna

Håller helt med Ellen du är grym :D <3


      Datum: 2012-05-23 Tid: 22:06:06 URL: http://gymnastics4ever.devote.se


    Postat av: Louisa

Det har alltid varit värt väntan , oavset vad. Du är jätte jätte duktigt på att skriva och är verkligen begåvad! Keep going girl!

Ledsen över din pappa :( Hoppas att han mår bra nu :)


      Datum: 2012-05-23 Tid: 22:51:22


    Postat av: Anonym

Hej älskar novellen ;)

Synd med din pappa vad hände?jag vet att jag inte har något med det att göra



För ungefär ett år sedan låg min egen pappa mycket på sjukhus han är fortfarande sjuk men mår lite bättre -__-


      Datum: 2012-05-24 Tid: 20:09:12


    Postat av: zeyneb

Du är så underbar, du borde skriva en bok. Du är verkligen bäst på att skriva! Jag fastnade vid din Novell bara vid första kapitlet, älskar verkligen den, och tycker att du är så begåvad. Fortsätt bara med det Du älskar du kan komma långt. Som Louisa skrev, det har alltid varit värt att vänta på din underbara kapitel. När du skriver ser jag en bild framför mig, du beskriver så bra, man tröttnar aldrig, ibland önskar jag att jag var hon Belle fast hon inte finns, hennes liv verkar så perfekt, hon går igenom mycket.Haha. Det bara fortsätta med skrivandet.

I alla fall, beklagar sorgen det där med din pappa, hoppas han mår bra.

Kraaam! <3


      Datum: 2012-05-25 Tid: 18:18:36


     Namn:
      Kom ihåg mig?
     E-postadress: (publiceras ej)
     
     URL/Bloggadress:
     
     Kommentar:
     
     
RSS 2.0