2

Writing progress

Det var en vecka sedan ni fick ett nytt kapitel,
förhoppningsvis får jag tid att skriva ett nytt till er ikväll!
Det är inte så många kapitel kvar nu, men det kanske inte blir exakt 50. Men det blr inte mindre i alla fall :)

Kom ihåg att jag alltid välkomnar era ideer & frågor!

Jag har även lite ideer för en ny novell, så om ni har tur kanske det kommer en till!





    Postat av: Johanna Ehnvik

Jag är verkligen förälskad i din novellblogg!

så bra!

Kram!


      Datum: 2012-03-10 Tid: 22:18:12 URL: http://johannaehnvik.blogg.se/


    Postat av: Emma

Jag verkligen ÄLSKAR den här bloggen! Så om den här ändå tar slut snart så får du gärna göra en ny ;)

Gärna fler än 50 kapitel tack!

Kram!


      Datum: 2012-03-10 Tid: 22:53:46


     Namn:
      Kom ihåg mig?
     E-postadress: (publiceras ej)
     
     URL/Bloggadress:
     
     Kommentar:
     
     
RSS 2.0