0

Here for one night so let’s go get in some trouble

Här har jag suttit och trott att den nya kapitlet har laddats upp, men nej det har det inte.
Och jag har inte sparat ner det på datorn för jag skrev det direkt här. Så jag får sätta mig och skriva om allting.
Skall försöka lägga ner all tid jag har ikväll på detta och ber om ursäkt. Men blogg.se har spelat några spratt på mig de senaste veckorna. Tack för ert tålamod!

Refrängen ur Jadens nåt Flame.
So get up on this, I’m looking for a hot one
Talkin’ ’bout a boyfriend, hope that you ain’t got one
Even if you do, we can make it work though
Girl, I’m not a jerk, I just wanna see you twerk
Oh, jeez.
So back it up till you feel my hands touchin’ you
Girl I’mma trying kick it, no, I’m not in love with you
Here for one night so let’s go get in some trouble
So I’ll go handle the bill and you can me Mrs. Huxtable


Någon mer än jag som är beroende?



     Namn:
      Kom ihåg mig?
     E-postadress: (publiceras ej)
     
     URL/Bloggadress:
     
     Kommentar:
     
     
RSS 2.0