3

help me

Hej fina läsare
Jag sitter här hemma och försöker komma på en fortsättning att skriva.
Men mina ideer bara rinner ut.
Så kom med massa ideer så jag kan fixa ett nytt kapitel till er.
Ju mera kommentarer desto snabbare ett ny del
Så lovar jag att ni får ett extra kapitel denna veckan :)




    Postat av: Anna

du kan kanske skriva att jaden ska göra en jätte stor födelsedag till belle och hon flyttar till USA ( det kan hända längre fram ) sen bli alexander avundsjuk och vill förstöra något men det funkar inte.....


      Datum: 2011-10-20 Tid: 18:53:47


    Postat av: Hanna

Förra kapitlet blev liite klyddigtmen du kan ändra det nu i nästa juu!! Snälla skriv snart igen! Novellen är ju bara sååå himla bra:) vi ska peppa dej eller hur??! Tack för en super bra novellblogg!! :D


      Datum: 2011-10-20 Tid: 19:33:25


    Postat av: Tovaaaaa

Det kan ju handla om att Belle snart fyller år och att någon i hennes släkt kan ge henne biljetter till en resa till USA i någon vecka och så, men sedan lägger sig hennes föräldar (stav?) i :D



HAAAHA inte så bra, men din novell e så grymt bra !!! Dagens höjdpunkt varje gång det kommer upp ett nytt kapitel !<33


      Datum: 2011-10-20 Tid: 19:56:55


     Namn:
      Kom ihåg mig?
     E-postadress: (publiceras ej)
     
     URL/Bloggadress:
     
     Kommentar:
     
     
RSS 2.0