3

I believe in you

Jobbar på ett nytt kapitel till er! Kom ihåg att jag läser alltid era kommentarer och tittar igenom tipsen ni ger.
Flera av er har gett jätte bra tips som jag senare kommer använda.

I detta kapitel tänkte jag att Jaden skulle berätta varför han egentligen åkte till Stratford.
Kanske öppnar sig Belle och berättar varför hon inte skatar och kanske vågar berätta för någon om Daisy.

Dagarna börjar gå mot nyårsafton med! Några heta tips för det kapitlet?

Kom ihåg att ni är grymma. Våga tro på er själva och att era drömmar can come true. Jag tror på er!

Ge mig era ider jag vet att ni har, för att era ider är bra. Love you guys!




    Postat av: Saaga

Kommer det en till idag då ? ^


      Datum: 2011-11-05 Tid: 13:38:36


    Postat av: Hanna

Jaden och Belle bestämmer sig att fira nyår tsm med några kompisar och så dyker Madison upp och förstör genom att få det att se ut som jaden typ gillar henne och så blir Belle avundsjuk och börjar tro igen att jaden gillar Madison ändå? Eller nått?


      Datum: 2011-11-05 Tid: 15:49:44 URL: http://musicswag.blogg.se/


    Postat av: elsa

när kommer delen ut?


      Datum: 2011-11-09 Tid: 16:10:05


     Namn:
      Kom ihåg mig?
     E-postadress: (publiceras ej)
     
     URL/Bloggadress:
     
     Kommentar:
     
     
RSS 2.0