5

TACK OCH FÖRLÅT

Hade inte tänkt att skriva ett nytt kapitel innan söndag eftersom jag har 4 prov denna veckan, varav två imorgon.
Men läste igenom era kommentarer och ni skrev att ni tyckte att det inte var lika kul längre.
Vilket högg mig rakt i hjärtat så nu sitter jag här och skriver iallafall och hoppas få ihop någonting så jag kan lägga upp det ikväll.
Vill inte vara den bloggen med den usla uppdatering. Följer novellbloggar själv och vet hur det känns.

Eftersom jag vill att detta skall vara en novell ni tycker om undrar jag vad ni vill skall vara med i novellen?
Någon speciell scen?
Någon speciell person?
Vad som helst egentligen.
Om ni vill ha mer tragiska eller mer kärleksfulla.

Tack för att ni läser min novell det betyder hur mycket som helst för mig, ni förstår inte!
Har aldrig innan vågat visa det jag skriver för någon innan. TACK!

Vart tror ni Jaden och Belle är påväg förresten?




    Postat av: Sara <3

Jag tycker typ att det ska vara så att nångång så ska jaden och belle åka till nån fest sen så träffar de på maddison och maddison flirtar med jaden jätte mkt så kommer belle fram och typ bah "Det här är min kille get it? Du hadde din chans när ni va tillsammans förut men nu är det inte så längre!"



hihi t.ex sådär :)



Kram, längtar tills nästa kapitell kommer ut :D


      Datum: 2011-12-01 Tid: 18:08:27 URL: http://saramwenow.blogg.se/


    Postat av: Anonym

Kan hon inte vara med på scen någon gång! Typ. One less onley girl eller något så Jaden blir sur på Justin och Justin blir typ kär i Belle så det blir triangel drama! Men allt måste sluta lyckligt och det kan väl vara därför som Justin och Selena hade ett uppehåll.



Jag tycker jätte mycket om novellen och längtar tills nästa kapitel!


      Datum: 2011-12-01 Tid: 19:37:36


    Postat av: Laura

Förlåt jag kommer verkligen inte på någonting, men det här är typ den bästa novellen ever och gör ditt bästa och lycka till med proven<3


      Datum: 2011-12-01 Tid: 21:21:32


    Postat av: Hanna

Novellen ääger verkligen skit i alla som säger nåt dumt!! Men jag är ledsen kommer absolut inte på någonting! Fast jag ÄÄLSKAR novellen suupermycket:D skriv när du har tid bättre sent än aldrig hehexD


      Datum: 2011-12-02 Tid: 21:17:28


    Postat av: elsa

skitbra novell längtar verkligen till nästa del!! jag tror de är påväg till typ hawaii eller nåt sånt XD


      Datum: 2011-12-03 Tid: 18:21:10


     Namn:
      Kom ihåg mig?
     E-postadress: (publiceras ej)
     
     URL/Bloggadress:
     
     Kommentar:
     
     
RSS 2.0