3

Hej mina fina läsare

Hoppas ni tyckte om förra kapitlet!
Jag tänkte sätta mig att skriva ikväll, så förhoppningsvis får ni ett kapitel innan helgen är slut.

Fick frågan om hur många kapitel jag tänkte att novellen skulle ha,
jag har inte satt något speciellt nummer utan det blir när jag känner att jag har sagt allt jag vill få ut.
Men jag kan tänka mig runt kanske, 50 kapitel. Vilket betyder att vi har ungefär hälften kvar.

De som kommer hända i novellen framåt är att Belle åker tillbaka till Sverige och skolan, Jaden kommer tillbringa mycket tid med Madison.

Vi får helt enkelt se hur Madison och Alexanders plan fungerar!

Stay Tuned!

Tack igen för att fantastiska kommentarer. Det är tack vare er jag blir inspirerad att fortsätta skriva!




    Postat av: Corinne

Det förra kapitlet var awesome, precis som alla andra! Jag älskar verkligen den här novellen! Åhh, jag vill aldrig att den ska ta slut, haha. Men tack så mycket för att du svarade i alla fall! Du borde känna dig stolt. Du är verkligen duktig på att skriva, och även stark som orkar uppdatera och inte bara struntar i det! Handligen är ju också grym! I alla fall, novellen rockar!


      Datum: 2011-12-10 Tid: 19:58:33


    Postat av: Louisa

Förra kapitlet var grymt som alltid! Fortsätt skriva, vill aldrig att det tar slut! ;)




      Datum: 2011-12-11 Tid: 19:49:30


    Postat av: Sara<3

Men skriiiiv, orkar inte vänta!!!


      Datum: 2011-12-15 Tid: 15:17:07


     Namn:
      Kom ihåg mig?
     E-postadress: (publiceras ej)
     
     URL/Bloggadress:
     
     Kommentar:
     
     
RSS 2.0